http://www.kanalben.com/haber/481757/tuz-da-temize-cikti.html
“ABD’li araştırmacıya göre, vücutta tuz azlığının oluşması, hücrelerde , organlarda genel bir şekilde dehidratasyona neden ololuyor.
Doğal hidratasyonu bozulmuş olan hücreler normal fonksiyonlarını yerine getiremiyorlar.
Sonuç olarak tuzu hiç tüketmeyenler ile az tüketenlerde vücut yağlanması artıyor, insülin resistansı, metabolik sendrom gelişiyor, bel çevresi genişliyor, kan şekeri ve tansiyon yükseliyor, trigliseridler yükseliyor ve kalp krizi riski, şeker hastalığı riski ve felç riski hep birden artıyor. (Taubes. good calories. Fats, carbs, and the Controversial Science of diet and Health, Paperbeck-september 23, 2008.)
***
Gradual ve arkadaşları yaptıkları meta-analiz ile 275 bin hastayı incelemişler ve günde 2.6 gr ve 4.9 gr tuz tüketen kişilerde kardiyovasküler hastalık ve ölüm risklerinin çok düşük olduğunu 2015 yılında bildirmişlerdir. (Gradual N,et al.Compared with usual sodium intake,low and excessivsodium diets are asscociated with increased mortality: a meta-anaslysis. Am J Hypertens., 27(9):1129-1137)
Sağlık Bakanlığı ise tam aksi görüşte. Öneri şu:
Daha az tuz tüketin…”
5 Yorum
i love this shop
goodshop
Thanks. very good content !
Hello! I merely wish to give you a large thumbs up with the excellent information you have here about this post.
Professors may evaluate students based on their participation in class discussions, group activities, presentations, and workshops. Participation assessments consider students' engagement, contributions to discussions, critical analysis of topics, and ability to collaborate with peers.Homework assignments are practice tasks designed to reinforce learning outside of class. They can include readings, exercises, online quizzes, and problem-solving tasks. Homework assessments evaluate students' understanding of material, ability to apply concepts, and completion of assigned tasks.
Yorum Yap